20-05-2010
15 τρόποι να μειώσετε τις θερμίδες

photo

 

Η απότομη απώλεια βάρους, τις περισσότερες φορές, δεν προσφέρει αποτέλεσμα με διάρκεια. Ο πιο ασφαλής και αποτελεσματικός τρόπoς είναι η σταδιακή απώλεια κιλών.

 

 

1.  Προτιμήστε να συνοδεύετε τα μακαρόνια σας με σάλτσα λαχανικών αντί για κιμά

 

2.  Μειώστε σταδιακά τη ζάχαρη που βάζετε στον καφέ σας.

 

3.  Αντικαταστήστε το πλήρες γάλα με γάλα που περιέχει 1% λιπαρά

 

4.  Αντικαταστήστε το βούτυρο στο φαγητό με ελαιόλαδο

 

5.  Όταν βγαίνετε έξω για φαγητό ξεκινήστε να τρώτε πρώτα τη σαλάτα και μετά τα συνοδευτικά.

 

6.  Επιλέξτε ψητά λαχανικά αντί για τηγανητά.

 

7.  Αντικαταστήστε το παγωτό με σορμπέ που έχει λιγότερες θερμίδες.

 

8.  Όταν επιλέγετε κοτόπουλο να βγάζετε την  πέτσα που περιέχει όλο τα λίπος.

 

9.  Αντί για γλυκό δοκιμάστε να τρώτε γιαούρτι με γλυκό του κουταλιού ή σκέτο γλυκό του κουταλιού που ουσιαστικά είναι φρούτο με ζάχαρη.

 

10. Αντικαταστήστε το μπαλσάμικο που πολλές φορές περιέχει ζάχαρη και μέλι με λεμόνι.

 

11. Όταν βγαίνετε έξω προτιμήστε να μοιράζεστε  το γλυκό με την παρέα παρά να παραγγέλνετε ένα μόνη σας.

 

12. Επιλέξτε να τρώτε τόνο σε νερό αντί για τόνο σε λάδι.

 

13. Όταν έχετε λιγούρα και θέλετε να φάτε κάτι γλυκό δοκιμάστε δαμάσκηνα ξερά. Έχουν όλη τη γλύκα με λιγότερες θερμίδες και πολλά θρεπτικά συστατικά.

 

14. Στις σαλάτες που παραγγέλνετε να ζητάτε να μην σας προσθέτουν sauce.

15. Αντικαταστήστε τα πλήρη τυριά με light.