27-01-2011
Πώς να αποφύγετε μια κρίση άγχους

photoΤο άγχος είναι ένα συνονθύλευμα συναισθημάτων. Δεν πρόκειται για μια προσαρμοστική σωματική αντίδραση, αλλά για μια κατάσταση που μπορεί να διαρκέσει για πολύ ή λίγο καιρό.

 

Είναι ένα παρασιτικό αίσθημα που εκφράζει μια υποβόσκουσα διαμάχη. Διαμάχη μεταξύ ώθησης και απαγόρευσης, μεταξύ επιθυμίας και φόβου, μεταξύ δυο επιθυμιών, μεταξύ θυμού και φόβου. Η άσκηση που ακολουθεί μπορεί να σας ηρεμήσει εύκολα και γρήγορα από μια ενδεχόμενη κρίση άγχους.

1. Καθίστε με την πλάτη σας ίσια.


2. Βάλτε δυο μαξιλάρια το ένα δίπλα στο άλλο πίσω σας


3. Εισπνεύστε φουσκώνοντας την κοιλιά


4. Με το στόμα ανοιχτό, ρουφήξτε γρήγορα προς τα μέσα. Ο αέρας προωθείται έξω στο διάφραγμα.


5. Εισπνεύστε ξανά, φουσκώνοντας την κοιλιά.


6. Εκπνεύστε λέγοντας «όχι» όσο πιο δυνατά γίνεται


7. Τώρα αρχίστε να κινείτε τα χέρια σας. Με σφιγμένες γροθιές και οριζοντιωμένο πήχη, χτυπήστε τα μαξιλάρια με τον αγκώνα σε κάθε εκπνοή.


8. Κρατήστε τα μάτια σας ανοιχτά.