01-08-2011
Tips: Τι να τρώτε όταν ζεστένεστε

photo

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και κυρίως σε συνθήκες καύσωνα, ο οργανισμός έχει ιδιαίτερες ανάγκες. Η διατροφή μπορεί να βοηθήσει ή να δυσκολέψει ακόμα περισσότερο την κατάσταση.

 

Tips

  • Καταναλώστε 8-10 ποτήρια υγρών καθημερινά. Το νούμερο αυτό δεν είναι δύσκολο να το καλύψουμε εάν λάβουμε υπόψη μας ότι το τσάι, ο καφές, οι χυμοί, η σόδα και τα αναψυκτικά, προτιμώντας τα light, συμβάλλουν εξίσου στην ενυδάτωση του οργανισμού μας.
  • Μην ξεχνάτε στο διαιτολόγιο σας τα φρούτα, τα λαχανικά και τους φυσικούς χυμούς τους. Ο χρυσός κανόνος των 5 φρούτων και λαχανικών την ημέρα που θα έπρεπε να ισχύει όλο το χρόνο, έχει ακόμα μεγαλύτερη σημασία την καλοκαιρινή περίοδο. Η περιεκτικότητά τους σε νερό κυμαίνεται από 70-85%. Εκτός από νερό και βιταμίνες, προσφέρουν ένα πολύ σημαντικό ηλεκτρολύτη, το κάλιο, που λόγω της αυξημένης εφίδρωσης χάνεται από το σώμα μας.
  • Αποφύγετε την παγίδα του αλκοόλ και μην το παρακάνετε με τα ποτά. Τα αλκοολούχα ποτά αν και νιώθουμε ότι μας δροσίζουν, ουσιαστικά αφυδατώνουν το σώμα λόγω της αυξημένης διούρησης που προκαλούν.
  • Προτιμήστε τα δροσερά και όχι τα παγωμένα ροφήματα καθώς απορροφώνται πιο γρήγορα από τον πεπτικό σωλήνα και άρα ενυδατώνουν καλύτερα τον οργανισμό
  • Αποφύγετε τα μεγάλα γεύματα με παχιές σάλτσες ή φαγητά τύπου fast-food γιατί αυξάνετε χωρίς λόγο τις ήδη αυξημένες απαιτήσεις σε υγρά.