11-07-2014
Θάλασσα η θεραπευτική

photo

Και μόνο η θέα των κυμάτων, του ήλιου και της άμμου ή η αίσθηση του αλατιού και του υγρού στοιχείου πάνω στην επιδερμίδα επιταχύνουν την έκκριση των ορμονών ευφορίας.

 

Δίπλα στη θάλασσα, ο αέρας είναι καθαρός, δεν επιβαρύνεται με βλαβερές ουσίες και γύρη. Όμως, δεν είναι μόνο για αυτούς τους λόγους που το θαλασσινό κλίμα έχει τόσο υψηλή ευεργετική δράση.

 

  • Το κολύμπι στη θάλασσα δυναμώνει τον συνδετικό ιστό και αντισταθμίζει τις απώλειες της φυσικής υγρασίας της επιδερμίδας. Πιο αναλυτικά, το θαλασσινό νερό είναι πλούσιο σε μεταλλικά στοιχεία και ιχνοστοιχεία: το κάλιο ρυθμίζει το ισοζύγιο υγρών στο σώμα, το μαγνήσιο διεγείρει τον μεταβολισμό του δέρματος, ο φώσφορος αυξάνει την ενέργεια των κυττάρων, το βρώμιο ηρεμεί το νευρικό σύστημα και το νάτριο αποβάλλει την υπερβολική υγρασία από τους ιστούς.Ένα μπάνιο με θαλασσινό νερό μπορεί να εξισορροπήσει τις απώλειες θρεπτικών στοιχείων, να τονώσει την κυκλοφορία του αίματος και να συσφίξει τους ιστούς.

 

  • Θεραπευτική δράση έχουν και τα φύκια. Περιέχουν βιταμίνες, λιπίδια και ενεργά αντιβακτηριδιακά συστατικά. Με την υψηλή περιεκτικότητά τους σε ιώδιο, ενεργοποιούν τον μεταβολισμό και βοηθούν στην αποτοξίνωση. Τα ένζυμά τους συμβάλλουν στη λιποδιάλυση. Δεν είναι τυχαίο που 80 είδη φυκιών χρησιμοποιούνται σε εφαρμογές θαλασσοθεραπείας.

 

  • Επιπλέον, εκεί που "σκάει" το κύμα υπάρχει υψηλή συγκέντρωση σε ιώδιο και οξυγόνο; Αυτά φθάνουν στο κυκλοφορικό μας σύστημα καθώς αναπνέουμε και φιλτράρουν ταχύτερα τις βλαβερές ουσίες. Έτσι λοιπόν, μια βόλτα στην παραλία προσφέρει έναν "εσωτερικό καθαρισμό" από τον οποίο επωφελείται και η επιδερμίδα.

 

  • Όταν χαλαρώνετε μέσα στο νερό, μειώνεται η παραγωγή των ορμονών του στρες.

 

  • Το τρέξιμο στην άκρη του κύματος είναι ιδανική γυμναστική για τα πόδια και διεγείρει τις ανακλαστικές ζώνες στα πέλματα των ποδιών.