06-02-2013
Κυτταρίτιδα: Ξεκινήστε τη μάχη το χειμώνα

photo

Οι ενδυματολογικές επιλογές του χειμώνα προσφέρουν ιδανική κάλυψη του δέρματος με όψη "φλοιού πορτοκαλιού". Όμως τι θα γίνει σε λίγους μήνες που θα κατεβάσειτε και πάλι τα μαγιό σας; «Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν» λεει ο λαός και έχει δίκιο!

 

Αν θέλετε σε λίγους μήνες να έχετε πετύχει το στόχο σας, θα πρέπει ξεκινήσετε να δουλεύετε από τώρα και να μην περιμένετε την τελευταία στιγμή. Οι κρέμες δεν πρόκειται να εξαφανίσουν την αντιαισθητική κυτταρίτιδα σε χρόνο ρεκόρ. Πάρτε, λοιπόν, το χρόνο σας και ξεκινήστε τώρα.

 


Τι προκαλεί την κυτταρίτιδα


Η κυτταρίτιδα δημιουργείται όταν το λίπος καταφέρνει να αποθηκευτεί μέσα από μικροσκοπικές οπές στο συνδετικό ιστό, ακριβώς κάτω από το δέρμα. Πολλοί παράγοντες μπορούν να αποδυναμώσουν το συνδετικό ιστό, θέτοντας τις βάσεις για τη γνωστή σε όλες «όψη φλοιού πορτοκαλιού». Μερικοί από αυτούς είναι:



  • Υψηλά επίπεδα ορμονών: Οι γυναίκες με υψηλότερα από τα φυσιολογικά επίπεδα γυναικείων οιστρογόνων τείνουν να εμφανίζουν κυτταρίτιδα.
  • Η κακή κυκλοφορία του αίματος. Πολλοί ειδικοί πιστεύουν ότι και η κακή κυκλοφορία στα αγγεία του δέρματος βοηθάει στη δημιουργία κυτταρίτιδας.
  • Κατακράτηση υγρών. Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι η κατακράτηση υγρών υπάρχει μόνο στην περιοχή της κοιλιάς. Αυτό δεν είναι αλήθεια. Συμβαίνει σε όλο το σώμα σας, συμπεριλαμβανομένων των μηρών σας. Κάθε είδος της πρήξιμο στους μηρούς σας - ιδιαίτερα σε χρόνια βάση, θα τεντώσει και θα αποδυναμώσει το συνδετικό σας ιστό.

 

Πώς θα απαλλαγείτε

 

  • Η άσκηση είναι πολύ σημαντική. Εάν δεν αγαπάτε το γυμναστήριο, δοκιμάστε το περπάτημα. Αφιερώστε 30 λεπτά την ημέρα στον εαυτό σας και περπατήστε γρήγορα. Με το περπάτημα θα κάψετε θερμίδες αλλά και θα δυναμώσετε τα πόδια σας. Με άλλα λόγια θα δείτε την κυτταρίτιδα σιγά σιγά να λιώνει.
  • Δοκιμάστε pilates. Εάν δεν σας αρέσει η έντονη άσκηση σε ομαδικά μαθήματα, δοκιμάστε το Pilates για ενδυνάμωση αλλά και μεγαλύτερη ελαστικότητα. Το Pilates αν και μπορεί να δείχνει ως ήπια άσκηση στην πραγματικότητα γυμνάζει το σώμα σε βάθος. Οι αλλαγές που θα δείτε σε σύντομο χρονικό διάστημα θα σας εκπλήξουν.
  • Χρησιμοποιήστε βαράκια για τα πόδια: Κάντε μόνη σας ασκήσεις για τα πόδια στο σπίτι, χρησιμοποιώντας ειδικά βαράκια ποδιών. Μπορείτε να τα φοράτε ενώ κάνετε δουλειές ή να κάνετε ασκήσεις στο έδαφος.Πως; Ξαπλώστε σε ένα στρώμα γυμναστικής με το πλάι του κορμού σας. Με βαράκι στο επάνω πόδι ή χωρίς, σηκώστε το πόδι σας και ξανακατεβάστε το, λίγο πάνω από το ύψος του μηρού και με γωνία κλίσης 90Ο . Επαναλάβετε τις ασκήσεις και από την άλλη πλευρά. Σιγά, σιγά αυξήστε τα σετ από 10 σε 3 σετ των 10. Δοκιμάστε το κάθε μέρα.
  • Προσέξτε τη διατροφή σας: Αφαιρέστε από τη διατροφή σας τα κορεσμένα λιπαρά που σας προσθέτουν πόντους και «εξάπτουν» την κυτταρίτιδα. Αυξήστε την ποσότητα των πράσινων λαχανικών που καταναλώνετε αλλά και του καθαρού κρέατος και ψαριού. Μην καταναλώνετε πολλά γλυκά και μην παραλείπετε να πίνετε πολύ νερό. Ακόμα και το χειμώνα είναι απαραίτητο.
  • Δοκιμάστε τα αποξηραμένα φρούτα: Εκτός του ότι είναι πολύ καλή πηγή βιταμινών,  σας αποτρέπουν από το να φάτε ένα γλυκό που περιέχει περισσότερα λιπαρά. Τα αποξηραμένα φρούτα σας δίνουν όλες τις βιταμίνες χωρίς τις θερμίδες μιας πάστας.