08-04-2015
Τα καλύτερα φυσικά μυοχαλαρωτικά

photo

Σχεδόν όλοι βιώνουμε μυϊκούς πόνους, πού και πού στη ζωή μας, οι οποίοι άλλοτε είναι ήπιοι και άλλοτε βασανιστικοί. Αν και συχνά υποχωρούν μέσα σε λίγες ημέρες, υπάρχουν περιπτώσεις που μπορεί να παραμείνουν για μήνες.


Οι μυϊκοί πόνοι μπορεί να αναπτυχθούν οπουδήποτε στο σώμα, συμπεριλαμβανομένων του αυχένα, της πλάτης, των ποδιών, ακόμα και των χεριών.

 

Οι πιο κοινές αιτίες είναι η ένταση, το στρες, η υπερβολική χρήση και οι μικροτραυματισμοί. Σε κάποιες περιπτώσεις όμως μπορεί να οφείλονται και σε σοβαρότερες αιτίες, όπως σύνδρομο χρόνιας κόπωσης, ινομυαλγία, λύκο κ.ά.

 

Ίσως ο καλύτερος και πιο φυσικός τρόπος για να χαλαρώσετε τους μυς σας είναι να τους επιτρέψετε να ξεκουραστούν. Κοιμηθείτε επαρκώς, πιείτε πολλά υγρά και μην κουράζετε τον προσβεβλημένο μυ. Μια θερμοφόρα θα μπορούσε να βοηθήσει, όπως επίσης και τα παρακάτω δώρα της φύσης.

 

 

 

photo

Χαμομήλι

 

Το χαμομήλι είναι ένα αρχαίο βότανο που χρησιμοποιείται για τη θεραπεία διάφορων παθήσεων, συμπεριλαμβανομένων των μυϊκών πόνων και σπασμών. Περιέχει 36 φλαβονοειδή, τα οποία έχουν με αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Κάντε μασάζ στην περιοχή με αιθέριο έλαιο χαμομηλιού.

 

 

 

 

photo

Χυμός κεράσι

 

Ο χυμός κεράσι μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση της φλεγμονής και του πόνου των μυών. Μελέτες αποκαλύπτουν ότι η κατανάλωση χυμού κερασιού μπορεί να ελαχιστοποιήσει τον πόνο μετά το τρέξιμο. Οι αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που υπάρχουν στα φρούτα βοηθούν τους μυς να χαλαρώσουν φυσικά.

 

 

 

 

photo

 

Smoothie βατόμουρου

 

Μια πρόσφατη μελέτη δείχνει ότι ένα smoothie βατόμουρου, πριν και μετά την άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην ταχεία ανάκαμψη από τραυματισμούς των μυών. Τα βατόμουρα έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες και έχει αποδειχθεί ότι μειώνουν το οξειδωτικό στρες και τη φλεγμονή.

 

 

 

 

photo

 

Πιπέρι καγιέν

 

Η καψαϊκίνη, μια ουσία που βρίσκεται στο κόκκινο πιπέρι, είναι ένα φυσικό μυοχαλαρωτικό, το οποίο συχνά συνιστάται σε άτομα που πάσχουν από ινομυαλγία και ρευματοειδή αρθρίτιδα. Μπορεί να προστεθεί στα τρόφιμα αλλά, επίσης, κυκλοφορεί σε μορφή κάψουλας, σε έμπλαστρα και σε κρέμες

 

 

 

photo

 

Βιταμίνη D

 

Οι άνθρωποι που έχουν τακτικά μυϊκούς πόνους ή σπασμούς, ενδεχομένως να έχουν έλλειψη βιταμίνης D. Η βιταμίνη αυτή διατίθεται σε διάφορες μορφές, όπως υγρό, δισκία και κάψουλες. Μπορεί, επίσης, να προσληφθεί από τρόφιμα, όπως τα αυγά, τα ψάρια, και το εμπλουτισμένο γάλα. Η επαρκής έκθεση στον ήλιο, με προφυλάξεις μπορεί να βοηθήσει!

 

 

 

photo

 

Μαγνήσιο

 

Το μαγνήσιο είναι ζωτικής σημασίας για την ανθρώπινη διατροφή, καθώς εξασφαλίζει την φυσιολογική λειτουργία των μυών και των νεύρων. Τα πρώτα συμπτώματα σε άτομα που έχουν έλλειψη μαγνησίου περιλαμβάνουν πόνο των μυών. Συναντάται κυρίως σε τρόφιμα όπως οι μπανάνες, τα αμύγδαλα, τα όσπρια, και το καστανό ρύζι.

 

 

 

Ο μυϊκός πόνος από σοβαρούς τραυματισμούς ή συστηματική νόσο είναι συχνά σοβαρός και απαιτεί ιατρική φροντίδα.