01-06-2017
Μικρές αλλαγές με μεγάλα οφέλη

photo

Ο υγιεινός τρόπος ζωής έχει πάντα θετική επίδραση στον οργανισμό. Ξεκινήστε με μικρές και πιθανόν ασήμαντες αλλαγές στην καθημερινή σας ζωή και θα ανταμειφθείτε με μεγάλα οφέλη για την υγεία σας.

 

Ενδεχομένως να πιστεύετε πως για να βελτιώσετε μακροπρόθεσμα την υγεία σας, πρέπει να ξεκινήσετε εντατικές επισκέψεις στο γυμναστήριο, υγιεινή διατροφή χωρίς παρεκκλίσεις και τακτικές ιατρικές εξετάσεις. Και μπορεί εν μέρει να έχετε δίκιο. Όμως,  δεν χρειάζεται να θέσετε μεγαλεπήβολους στόχους απ' την αρχή. Ξεκινήστε με τα απλά καθημερινά και προοδευτικά θα πετύχετε το στόχο.

 

Χρησιμοποιήστε οδοντικό νήμα

 

Το νήμα είναι ένας από τους πιο εύκολους και γρήγορους τρόπους για να απομακρύνετε βλαβερά βακτήρια από τον οργανισμό. Η πλάκα και τα βακτήρια συσσωρεύονται σε περιοχές των δοντιών, στις οποίες δεν φτάνει η οδοντόβουρτσα. Η πλάκα, διαβρώνει το οστό που κρατά το δόντι στη θέση του, ενώ επιπλέον, τα βακτήρια του στόματος μπορούν να εισχωρήσουν στο κυκλοφορικό σύστημα. Έρευνες έχουν δείξει ότι θα μπορούσαν να επιδεινώσουν τον διαβήτη και την υπέρταση, ακόμα και να οδηγήσουν σε πρόωρο τοκετό.

 

Φάτε κάθε 2 με 3 ώρες.

 

Αν κάνετε «απεργία πείνας» στη δουλειά και πιστεύετε πως έτσι θα αδυνατίσετε, ξεχάστε το. Σύμφωνα με τους ειδικούς το πιθανότερο είναι να διαταράξετε το μεταβολισμό σας και κατά πάσα πιθανότητα να φάτε περισσότερο αργότερα. Πρέπει να τρώτε όταν πεινάτε, κάτι που συνήθως μεταφράζεται σε 3 γεύματα και τουλάχιστον 2 σνακ την ημέρα. Αυτή η τακτική θα σας κρατήσει χορτάτους και ικανοποιημένους και θα μειώσει την πιθανότητα υπερφαγίας στο τέλος της ημέρας. Είναι από τα καλύτερα τιπς που μπορείτε να ακολουθήσετε για να διώξετε το λίπος και να δημιουργήσετε σωστό μυϊκό τόνο, υποστηρίζουν οι διατροφολόγοι.

 

Πιείτε καφέ στο σπίτι

 

Μπορεί το να αγοράζετε καφέ από μια κοντινή καφετέρια να έχει γίνει η καθημερινή σας συνήθεια, ωστόσο δεν είναι και τόσο υγιεινή. Ο συγγραφέας του βιβλίου The Coach Potato Diet, Gregory Ladas, αναφέρει πως αν πιείτε τον πρωινό καφέ σας στο σπίτι, δεν θα γλιτώσετε μόνο χρήματα αλλά πιθανότατα και εκατοντάδες θερμίδες. Όταν φτιάχνετε καφέ στο σπίτι αποφεύγετε τους ανθυγιεινούς πειρασμούς, όπως τα ντόνατς και τα συνοδευτικά μπισκότα, στα οποία ενδεχομένως να ενδώσετε αν τα δείτε μπροστά σας.

 

Χρησιμοποιήστε βηματόμετρο

 

Σύμφωνα με τους γυμναστές, το βηματόμετρο είναι ίσως το πιο αποτελεσματικό εργαλείο που έχει ο άνθρωπος στη διάθεσή του για τον έλεγχο της σιλουέτας του. Το να γνωρίζει κανείς πόσο κινείται αποτελεί κίνητρο για να κινηθεί περισσότερο. Για να ενισχύσετε τη σωματική και ψυχική σας υγεία να φοράτε βηματόμετρο και να προκαλείτε τον εαυτό σας να αυξάνει τα βήματά του καθημερινά.

 

Κοιμηθείτε με τα ρούχα του γυμναστηρίου

 

Αυτό είναι ένας από τους πιο παράδοξους αλλά αποτελεσματικούς τρόπους για να μην αποφύγετε το γυμναστήριο. Κοιμηθείτε με τα ρούχα της γυμναστικής και έχετε έτοιμα τα αθλητικά παπούτσια σας για το πρωί. Έτσι δε θα έχετε δικαιολογία να τεμπελιάσετε, αφού θα είστε έτοιμοι να ασκηθείτε.

 

Κάντε ασκήσεις Κέγκελ

 

Σύμφωνα με μια σειρά ερευνών της Cochrane Library, οι ασκήσεις Κέγκελ είναι ιδανικές για να μειώσετε τα προβλήματα ακράτειας. Ειδικοί αναφέρουν ότι 1 στις 4 γυναίκες, άνω των 18 ετών, παρουσιάζει επεισόδια ακράτειας. Η ακράτεια προκαλεί αμηχανία και φόβο, αλλά υπάρχει λύση. Κρατήστε δυνατούς τους μυς του πυελικού τοιχώματος, κάνοντας ασκήσεις Κέγκελ.

 

Κάντε κομπλιμέντα στον εαυτό σας

 

Το κλειδί για να αισθάνεστε ευτυχισμένοι, περήφανοι και με αυτοπεποίθηση, είναι τα κομπλιμέντα προς τον εαυτό σας. Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να μάθετε να θαυμάζετε τα δυνατά σας σημεία. Εστιάστε σε αυτό που μπορεί να κάνει το σώμα σας παρά στο πώς είναι (ή δεν είναι).

 

Bάλτε κλασική μουσική την ώρα του φαγητού

 

Εχουμε την τάση να μιμούμαστε το ρυθμό της μουσικής που ακούμε. Για να εμποδίσετε τον εαυτό σας από το να τρώει πολύ γρήγορα-και μεγάλες ποσότητες-βάλτε αργή μουσική. Έρευνα έδειξε ότι οι άνθρωποι που άκουγαν γρήγορη μουσική την ώρα του φαγητού, έτρωγαν κατά μέσον όρο 5 πιρουνιές το λεπτό. Όσοι δεν άκουγαν μουσική έτρωγαν 4 πιρουνιές και όσοι άκουγαν αργή μουσική έτρωγαν 3 πιρουνιές το λεπτό!