22-06-2018
Δίαιτα χωρίς αποτέλεσμα; Βρείτε το λάθος!

photo

Αν, παρόλο που εδώ και αρκετό καιρό κάνετε δίαιτα, εξακολουθείτε να μη χωράτε στο τζιν σας, ενδεχομένως να κάνετε κάτι λάθος. Και δεν είστε οι μόνοι...


Η άγνοια, η παραπληροφόρηση αλλά και η ψυχολογική κατάσταση των ανθρώπων που προσπαθούν να χάσουν κιλά, μπορεί να τους οδηγήσουν σε διάφορα λάθη, που τελικά θα αποτελέσουν εμπόδιο στην επίτευξη του στόχου τους. Δείτε ποιές είναι οι «παγίδες» στις οποίες μπορεί να έχετε πέσει.

 

Εμπιστεύεστε τις ανορθόδοξες δίαιτες

 

«Χάστε πέντε κιλά σε μια εβδομάδα!». Σίγουρα, ακούγεται πολύ ελκυστικό. Όμως είναι πολύ καλό για να είναι αληθινό. Στην πραγματικότητα τα κιλά που θα χάσετε με αυτού του είδους τις δίαιτες, θα τα ξαναπάρετε αμέσως μόλις τις διακόψετε. Αυτό οφείλεται στο γεγονός, πως με τέτοιου είδους δίαιτες, τα κιλά που χάνονται είναι υγρά και μυϊκή μάζα και όχι λίπος. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να ακολουθήσετε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής, το οποίο θα συνδυάσετε με φυσική δραστηριότητα.

 

Τρώτε «υγιεινές» τροφές

 

Εφοδιάζεστε με τρόφιμα «διαίτης», όπως δημητριακά με φυτικές ίνες και μπάρες δημητριακών και τα καταναλώνετε χωρίς όρια, καθώς, όπως ισχυρίζονται, δεν παχαίνουν. Μην πέφτετε στην παγίδα. Τα περισσότερα από αυτά, περιέχουν αρκετή ζάχαρη και γλυκαντικές ουσίες. Προτιμήστε πρωτεΐνες, όπως αυγά και κρέας και φυτικά προϊόντα.

 

Παθαίνετε εμμονή με την απώλεια βάρους


Ενδεχομένως να γνωρίζετε κάποιο άτομο, που βρίσκεται μόνιμα σε δίαιτα, αλλά ουσιαστικά ποτέ δεν χάνει κιλά. Ίσως να είστε και ένα από αυτά. Όταν περιορίζετε την πρόσληψη τροφής, για μεγάλα χρονικά διαστήματα ο μεταβολισμός σας απορρυθμίζεται, με αποτέλεσμα να μη χάνετε βάρος. Αυτό που βοηθά στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού είναι η άσκηση. Συνδυάστε τη με μια ισορροπημένη διατροφή και σίγουρα θα έχετε καλύτερα αποτελέσματα.

 

Αποφεύγετε τις πρωτεΐνες

 

Η κατανάλωση τους είναι ιδιαίτερα σημαντική, αφού διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στο «χτίσιμο» και τη διατήρηση της μυϊκής μάζας. Επιπλέον, χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να αφομοιωθούν, σε σχέση με τους υδατάνθρακες, με αποτέλεσμα να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και έτσι να τρώτε λιγότερο.

 

Απαρνείστε οτιδήποτε λιπαρό.

 

Αποκλείετε από τη διατροφή σας φαγητά  τις λιπαρές τροφές. Ωστόσο,  ένα ορισμένο ποσοστό λίπους και χοληστερόλης είναι αναγκαίο για τον οργανισμό και το μεταβολικό σας ρυθμό. Εμπιστευτείτε το αβοκάντο, τα αμύγδαλα, τα αράπικα φιστίκια και, φυσικά, το ελαιόλαδο και τα αυγά.

 

Αποφεύγετε του υδατάνθρακες

 

Για πολλούς η κατανάλωση υδατανθράκων είναι απαγορευτική, κατά τη διάρκεια της δίαιτας. Ωστόσο, είναι και αυτοί απαραίτητοί στη διατροφή σας, καθώς αποτελούν τη βασικότερη πηγή ενέργειας για το σώμα και τον εγκέφαλο. Ιδανικά τρόφιμα για να λαμβάνετε τους απαραίτητους υδατάνθρακες σε περίοδο δίαιτας, είναι τα προϊόντα ολικής αλέσεως κι εκείνα που περιέχουν περισσότερες φυτικές ίνες, όπως όσπρια,  φρούτα και καστανό ρύζι.