16-06-2017
4 βήματα προς την ευτυχία

photo

Είτε πρόκειται για μια περίοδο μελαγχολίας, είτε για το αποτέλεσμα της γενικότερης στάση ζωής σας, υπάρχουν κάποιοι τρόποι που θα σας βοηθήσουν να ξεφύγετε από τις «μαύρες» και να ανακαλύψετε το φως.

 

Για να γευτείτε την πραγματική ευτυχία, θα πρέπει να αλλάξετε τη νοοτροπία σας. Εδώ θα βρείτε τέσσερις προτάσεις για να ξεκινήσετε:

 

Ξεπεράστε το «αν»

 

Σταματήστε να σκέφτεστε «εάν συνέβαινε αυτό ... τότε θα ήμουν ευτυχισμένος». Παραδεχτείτε το. Δεν θα ήσασταν. Μια μεγάλη αύξηση στο μισθό σας, η απώλεια 20 κιλών, η συνάντηση με την «πραγματική» αγάπη, δεν θα φέρει μεγάλη διαφορά, αν είστε ήδη γκρινιάρηδες. Σταματήστε να σκέφτεστε αυτά που δεν έχετε και χαρείτε αυτά που έχετε.

 

Μην σκέφτεστε τα αρνητικά

 

Όσο ασχολείστε μαζί τους τόσο παγιώνονται μέσα σας. Και παρόλο που ενδεχομένως να σας κάνει να νιώθετε καλύτερα το να μιλάτε για αυτά στους άλλους, η συχνή ενασχόληση με οτιδήποτε αρνητικό συμβαίνει στη ζωή σας (ή νομίζετε ότι συμβαίνει) στο τέλος θα σας κάνει να το πιστέψετε και να μη μπορείτε να ξεφύγετε από αυτό.

 

Αναρωτηθείτε τι σας χωρίζει από την ευτυχία

 

Πιστεύετε ότι δεν θα βρείτε σύντροφο; Ότι σας μισούν οι συνάδελφοί σας; Ότι είστε πολύ χοντροί, κοντοί ή ανόητοι; Αλλάξτε τις πεποιθήσεις σας. Απαντήστε στον εαυτό σας με τέσσερα ερωτήματα για το καθένα από τα προβλήματά σας: Είναι αλήθεια αυτό; Μπορείτε να το αποδείξετε; Πώς αντιδράτε όταν σκέφτεστε το συγκεκριμένο θέμα; Και, πώς θα νιώθατε αν δεν το σκεφτόσασταν; Στη συνέχεια, ξεκινήστε να σκέφτεστε το αντίθετο: Για παράδειγμα, «δεν είμαι πολύ χοντρός/η» κλπ.

 

Γελάστε με τα προβλήματά σας

 

Αυτό δεν μπορεί να γίνει σε όλες τις περιπτώσεις. Όμως, πάντα υπάρχουν κάποιοι λόγοι για να γελάσετε. Το γέλιο χαλαρώνει το σώμα, μειώνει το επίπεδο των ορμονών του στρες, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και απελευθερώνει τα  «παυσίπονα» του οργανισμού, τις ενδορφίνες, που αυξάνουν την αίσθηση της ευεξίας. Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα προβλήματα είναι δυνατό να αντιμετωπιστούν με χιούμορ.