20-06-2015
Δείτε πόση ζάχαρη περιέχει το ποτό σας

photo

Με ποια κριτήρια επιλέγετε το ποτό σας; Σίγουρα θα πρέπει να λάβετε άλλο ένα υπόψη σας: την περιεκτικότητά του σε ζάχαρη!

 

Ένα ποτήρι κόκκινο κρασί ή ένα τζιν με τόνικ; Η ζάχαρη κάνει τη διαφορά! Μεταξύ των ποτών υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις στηn περιεκτικότητά τους σε ζάχαρη και αυτό μπορεί να έχει συνέπειες, τόσο στην υγεία σας όσο και στην σιλουέτα σας.

 

Σύμφωνα με τις νέες κατευθυντήριες γραμμές του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ), οι ενήλικες και τα παιδιά πρέπει να μειώσουν την καθημερινή πρόσληψη ζάχαρης σε λιγότερο από το 10% της συνολικής τους ενεργειακής πρόσληψης (ιδανικά 25g ή 6 κουταλάκια του γλυκού).

 

Πριν επιλέξετε, λοιπόν, ποιο ποτό θα πίνετε φέτος το καλοκαίρι, δείτε πόσα κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη περιέχει ένα ποτήρι από τα παρακάτω ποτά.

 

Τζιν με τόνικ: 4,

το 36% % της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης

 

Βότκα με χυμό cranberry:7 ½,

το 60% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης

 

Ρούμι με αναψυκτικό κόλα: 7,

το 55% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης

 

Λευκό κρασί: ½,

Το 2,5% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης

 

Κόκκινο κρασί:1/4,

το 2% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης

 

Prosecco: < 1,

το 2% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης

 

Μπύρα: ελάχιστη,

το 1%  της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης