01-06-2018
Υγιεινά και νόστιμα σνακς; Το ένα δεν αναιρεί το άλλο!

photo

Υγιεινή διατροφή δεν σημαίνει ότι πρέπει να τρώτε φαγητά «νοσοκομείου». Υπάρχουν τροφές που μπορούν να ικανοποιήσουν τόσο το σώμα σας, όσο και το στόμα σας.

 

Το Γραφείο για την Υγεία της Γυναίκας, παράρτημα του Υπουργείου Υγείας των Ηνωμένων Πολιτειών, δίνει ιδέες για υγιεινά και παράλληλα νόστιμα σνακς.

 

Το top 10

 

1. Πρέτζελς (ελαφρώς αλατισμένα ή ανάλατα)

2. Μίνι-κουλούρια με σάλτσα ντομάτας και τυρί με χαμηλά λιπαρά (κάτι σαν μια light εκδοχή της πίτσας)

3. Ποπ κορν (χωρίς προσθήκη βούτυρου)

4. Λαχανικά με ντιπ χαμηλών λιπαρών ή χωρίς λιπαρά

5. Τυρί cottage, χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, με φρούτα ή με κράκερ ολικής αλέσεως

6. Παγωμένο γιαούρτι, χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά

7. Μιλκ σέικ με αποβουτυρωμένο γάλα, 100% χυμό πορτοκαλιού ή ανανά και φέτες μπανάνας ή φράουλες

8. Ανάλατοι ξηροί καρποί

9. Ψημένες φέτες μήλου, πασπαλισμένες με κανέλα

10. Κατεψυγμένα κομμάτια από πεπόνι, μπανάνες ή άλλα φρούτα

 

Tip. Το γεγονός ότι κάποιες τροφές θεωρούνται υγιεινές δεν σημαίνει ότι μπορείτε να τις καταναλώνετε αλόγιστα. Οι μερίδες εξακολουθούν να ισχύουν.