14-06-2017
Tips για υγιεινό delivery

photo

Με τους ρυθμούς που ζούμε σήμερα, πολλές φορές το delivery είναι αναπόφευκτο. Κάνοντας τις σωστές επιλογές, ωστόσο, ο μοναδικός λόγος για να το αποφεύγουμε είναι το πορτοφόλι μας.


Το φαγητό απ' έξω είναι  αναμφισβήτητα νόστιμο και γίνεται ακόμα πιο «θελκτικό» αφού έρχεται κατευθείαν στο πιάτο μας, χωρίς να κοπιάσουμε για την παρασκευή του. Συνήθως, όμως, δεν είναι  ό,τι καλύτερο για τον οργανισμό. Ωστόσο, κάνοντας έξυπνες επιλογές, το εύκολο, νόστιμο και γρήγορο μπορεί να γίνει και υγιεινό.


Πίτσα: Επιλέξτε πιο υγιεινά υλικά, όπως γαλοπούλα, κοτόπουλο, άπαχο ζαμπόν, κασέρι, γραβιέρα, ανθότυρο, φρέσκια ντομάτα, λαχανικά (πιπεριές, κρεμμύδι, φρέσκα μανιτάρια κ.ά.) και λεπτή ζύμη ολικής άλεσης.

Ζυμαρικά:  Προτιμήστε σπαγγέτι με σάλτσα ντομάτας και λαχανικών και παρμεζάνα και αποφύγετε τις λευκές σάλτσες.

Σουβλάκια: Τα καλαμάκια (χοιρινό ή κοτόπουλο) είναι η ιδανική επιλογή. Σε περίπτωση που επιμένετε στο «τυλιχτό» φροντίστε η πίτα να είναι αλάδωτη και συνδυάστε τη με κοτόπουλο, ντομάτα, πιπεριά, κρεμμύδι, μαϊντανό και τζατζίκι. Βασικός κανόνας: όχι πατάτες τηγανιτές.

Χάμπουργκερ- τσιζμπεργκερ: Επιλέξτε ψωμί ολικής άλεσης ή πολύσπορο, χωρίς σος ή κέτσαπ και αρκετά λαχανικά.

Καλό είναι όλα τα παραπάνω να συνοδεύονται από σαλάτα ωμή, εποχής με ελαιόλαδο.

Τα αναψυκτικά καλύτερα να αντικαθίστανται με νερό, κρασί ή μπύρα σε μικρή ποσότητα. Μπορεί ακόμα να αντικατασταθούν με αφεψήματα, όπως για παράδειγμα το πράσινο τσάι, που είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά.

Οι στιγμιαίοι καφέδες και οι χυμοί του εμπορίου επιβαρύνουν περισσότερο τον οργανισμό γι' αυτό προτιμήστε καφέ φίλτρου ή ελληνικό και φυσικούς χυμούς.