30-06-2017
Πώς να «καλμάρετε» πριν από ένα μεγάλο γεγονός

photo

Είτε πρόκειται για το γάμο σας, είτε για μία επαγγελματική συνέντευξη είτε για οτιδήποτε άλλο γεγονός μπορεί να σας «τεντώσει» επικίνδυνα τα νεύρα, η παρακάτω άσκηση μπορεί να κάνει θαύματα.

 

Η προσμονή ορισμένων γεγονότων ή καταστάσεων μπορεί να μας γεμίσει αγωνία και άγχος, κάτι που ενδεχομένως να επηρεάσει και το τελικό αποτέλεσμα.  Αν, για παράδειγμα, βρίσκεστε σε αναζήτηση εργασίας και έχετε ραντεβού για συνέντευξη, το άγχος σας μπορεί να έχει επιπτώσεις στην απόδοσή σας. Είναι σημαντικό, λοιπόν, να χαλαρώσετε πριν το μεγάλο γεγονός, έτσι ώστε να το βιώσετε απαλλαγμένοι από το βλαβερό (με πολλούς τρόπους) άγχος. Κάντε την παρακάτω άσκηση την προηγουμένη της «μεγάλης ημέρας» και σίγουρα θα βγείτε κερδισμένοι.

 

Άσκηση

 

Κλείστε τα μάτια σας, ενώστε απαλά τα χείλη σας και εισπνεύστε από τη μύτη σας. Καθώς εκπνέετε (επίσης από τη μύτη σας), συνοδεύστε την εκπνοή σας με ένα «μμμμμμμ». Συνεχίστε τον ήχο για όσο νιώθετε άνετα. Στη συνέχεια εισπνεύστε και επαναλάβετε.

 

Μην προσπαθήσετε να ελέγξετε απόλυτα τη διαδικασία, ούτε να παρατείνετε τον ήχο πιέζοντας τον εαυτό σας. Μπορείτε να το κάνετε κάθε φορά που νιώθετε ότι στρεσάρεστε, διακριτικά πάντα, έτσι ώστε να μη «παρεξηγηθείτε». Η συνοδευόμενη με τον συγκεκριμένο ήχο αναπνοή θα χαλαρώσει το σαγόνι σας, το στόμα σας, τα χείλη σας, τη γλώσσα σας και τις περιοχές που έχουν την τάση να στρεσάρονται όταν είστε νευρικοί.

 

Κατά τη διάρκεια της ημέρας, η κατευναστική επίδραση της άσκησης θα εδραιώνεται, βοηθώντας σας να γίνεστε ολοένα και πιο χαλαροί, έτοιμοι για το μεγάλο γεγονός.