18-05-2018
5 τροφές που έχουν περισσότερη πρωτεΐνη από το αβγό

photo

Παρόλο που το αβγό είναι όντως μία πολύ καλή -τόσο σε ποσότητα και όσο και σε ποιότητα- πηγή πρωτεΐνης, υπάρχουν κάποιες τροφές που βρίσκονται ψηλότερα στην «ιεραρχία».

Ένα βραστό αυγό περιέχει 6 γραμμάρια πρωτεΐνης. Κι ενώ κανείς δεν αμφισβητεί το σημαντικό ρόλο του στην  πρόσληψη των πρωτεϊνών, οι ειδικοί αναφέρουν ότι δεν αποτελεί «μονοπώλιο».  Για την ακρίβεια, οι παρακάτω τροφές παρέχουν σημαντικά μεγαλύτερη ποσότητα πρωτεΐνης στον οργανισμό μας.

Αποξηραμένη σπιρουλίνα
Δύο κουταλιές της σούπας αποξηραμένη σπιρουλίνα περιέχουν 8 γραμμάρια πρωτεΐνης και μόλις 40 θερμίδες. Μπορείτε να την πασπαλίσετε στην πράσινη σαλάτα σας ή στα ψητά λαχανικά σας.

Ψημένα φασόλια σόγιας
Ένα τέταρτο της κούπας περιέχει 15 γραμμάρια πρωτεΐνης, ενώ παράλληλα είναι μια τροφή πλούσια σε ίνες και κάλιο. Σε συνδυασμό με αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς, αποτελούν το ιδανικό σνακ.

Γιαούρτι (ελληνικό)
Όταν πρόκειται για την πρωτεΐνη, το δικό μας γιαούρτι, ακόμα και αν είναι άπαχο αποτελεί μία πολύ εύστοχη επιλογή. Ένα κεσεδάκι περιέχει 17 γραμμάρια πρωτεΐνης και μόνο 100 θερμίδες.

Πασατέμπος
Ο πασατέμπος (αποξηραμένοι καρποί της κολοκύθας), είναι περισσότερο γνωστός για την περιεκτικότητά του σε μαγνήσιο. Ωστόσο, αποτελεί, επίσης, μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, με το ένα τέταρτο της κούπας να περιέχει 10 γραμμάρια.

Γραβιέρα
Τα 30 γραμμάρια καλής γραβιέρας περιέχουν περισσότερα από 8 γραμμάρια πρωτεΐνης. Ωστόσο, θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στην ποσότητα, καθώς καταναλώνοντας 30 γραμμάρια γραβιέρας θα «φορτωθείτε» με 117 θερμίδες.